23.08.2016 podpisaliśmy kontrakt z PKP Polskimi Liniami Kolejowymi S.A. na NADZÓR NAD WYKONANIEM DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ I NAD ROBOTAMI BUDOWLANYMI W FORMULE „PROJEKTUJ I BUDUJ” NA LINII NR 8, NA ODCINKU OD KM 38,800 DO KM 100,850 DLA LOT-U B W RAMACH PROJEKTU POIIŚ 7.1-19.1.A „MODERNIZACJA LINII KOLEJOWEJ NR 8, ODCINEK WARSZAWA OKĘCIE – RADOM (LOT A, B, F) – FAZA II” ORAZ LOT-ÓW: C, D, E W RAMACH PROJEKTU POIIŚ 7.1-19.1.B „PRACE NA LINII KOLEJOWEJ NR 8, ODCINEK WARKA – RADOM (LOT C, D, E)”.
Świadczenie usługi zarządzania i sprawowanie nadzoru nad realizacją Zadania Inwestycyjnego obejmuje w szczególności:
- wsparcie Zamawiającego na Etapie prowadzenia postępowania przetargowego i wyboru Wykonawcy Robót/Wykonawców Robót,
- pełnienie funkcji Inżyniera zgodnie z warunkami kontraktowymi FIDIC oraz Umową,
- zarządzanie rzeczowo-finansowe, w szczególności kompleksowa obsługa Kontraktów w zakresie ich rozliczania, monitoringu i sprawozdawczości rzeczowo-finansowej,
- zarządzanie techniczne, w tym wykonywanie obowiązków Inspektora nadzoru inwestorskiego dla Kontraktów,
- zarządzanie w tym koordynacja wszystkich Kontraktów zawartych w ramach Projektu.
Na zadanie składają się następujące Kontrakty:
- opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego oraz realizacja robót LOT B w formule „Projektuj i Buduj” w ramach Projektu „Modernizacja linii kolejowej nr 8, odcinek Warszawa Okęcie – Radom (LOT A, B, F) – faza II”;
- opracowanie projektów budowlanych i wykonawczych oraz realizację robót LOT C, D, E w formule „Projektuj i Buduj” w ramach Projektu „Prace na linii kolejowej nr 8, odcinek Warka – Radom (LOT C, D, E)”;
- SRK: zaprojektowanie i wybudowanie zintegrowanego systemu sterowania i kierowania ruchem kolejowym na odcinku Warszawa Okęcie – Radom linii kolejowej nr 8 w ramach Projektu „Modernizacja linii kolejowej nr 8, odcinek Warszawa Okęcie – Radom”;
w szczególności wykonanie następujących elementów:
- Dokumentacji projektowej, w tym:
- dokumentacji przedprojektowej,
- aktualizacji koncepcji programowo-przestrzennej,
- projektu budowlanego,
- uzyskanie pozwolenia na budowę,
- opracowanie projektu wykonawczego,
- opracowanie szczegółowych specyfikacji technicznych,
- opracowanie dokumentacji powykonawczej,
- pełnienie nadzoru autorskiego,
- Realizację robót, w tym:
- przebudowę układu torowego,
- dobudowę drugiego toru na odcinku Warka - Radom o łącznej długości ok. 46,75 km;
- przebudowę promieni łuków poziomych - odejście od istniejącej trasy,
- rozbiórkę starych obiektów mostowych i budowę nowych obiektów mostowych
- przebudowę istniejących stacji kolejowych,
- przebudowę istniejących przystanków osobowych,
- przebudowę odwodnienia,
- likwidację oraz przebudowa/budowa przejazdów kolejowych,
- przebudowę/budowę dróg wewnętrznych, gminnych, powiatowych i wojewódzkich,
- budowę miejsc parkingowych,
- przebudowę podstacji trakcyjnej,
- budowę nowej sieci telekomunikacyjnej dla potrzeb prowadzenia ruchu kolejowego, przebudowę linii potrzeb nietrakcyjnych 15 kV, łącznie ze stacjami transformatorowymi, podstacjami zasilającymi, itp.,
- przebudowę sieci trakcyjnej (3kV),
- przebudowę systemów i urządzeń elektroenergetyki do 1 kV, związaną z przebudową układu torowego i przebudowywaną infrastrukturą kolejową,
- przebudowę systemów i urządzeń elektroenergetyki powyżej 1 kV, związaną z przebudową układu torowego i przebudowywaną infrastrukturą kolejową,
- przebudowę istniejących wiaduktów, przejść podziemnych, mostów i przepustów oraz budowę nowych obiektów, budowę nastawni,
- przebudowę sieci kablowych, energetycznych, kanalizacyjnych, wodociągowych, gazociągów itp. kolidujących z infrastrukturą kolejową,
- wykonanie lokalnych prac w obrębie koryt cieków pod obiektami, związanych z przebudową obiektów inżynieryjnych,
- rozbiórkę obiektów kubaturowych ze względu na kolizję z przebudowywaną infrastrukturą kolejową i drogową,
- zapewnienie komunikacji zastępczej,
- stacyjne urządzenia sterowania ruchem, blokady liniowe, urządzenia zabezpieczenia ruchu na przejazdach kolejowych, urządzenia detekcji stanów awaryjnych taboru, urządzenia telekomunikacyjne – radiołączność, urządzenia telekomunikacyjne - łączność przewodowa, urządzenia zasilające systemy sterowania ruchem i telekomunikacji, Lokalne Centrum Sterowania.