ZAPEWNIAMY ZRÓWNOWAŻONE
ROZWIĄZANIA INŻYNIERYJNE
Kreator Budownictwa Roku 2023

Dworzec Multimodalny Łódź Fabryczna

Dworzec Multimodalny Łódź Fabryczna

Multimodalny węzeł transportowy - Dworzec Łódź Fabryczna

Dworzec Multimodalny Łódź Fabryczna

Międzynarodowy Port Lotniczy im. Jana Pawła II w Balicach

Projekty | Projekt | INŻYNIER KONTRAKTU: Roboty budowlane na liniach kolejowych nr 201 odc....

INŻYNIER KONTRAKTU: Roboty budowlane na liniach kolejowych nr 201 odc. Kościerzyna – Somonino oraz nr 214 Somonino – Kartuzy

INŻYNIER KONTRAKTU: Roboty budowlane na liniach kolejowych nr 201 odc. Kościerzyna – Somonino oraz nr 214 Somonino – Kartuzy

13.03.2025 podpisaliśmy kolejny kontrakt ze spółką PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. w Warszawie - tym razem na Zarządzanie i sprawowanie nadzoru nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Odcinek A - Roboty budowlane na liniach kolejowych nr 201 odc. Kościerzyna – Somonino oraz nr 214 Somonino – Kartuzy realizowane w ramach projektu „Prace na alternatywnym ciągu transportowym Bydgoszcz – Trójmiasto, Etap I (obecnie „Prace na odcinku Kościerzyna – Gdynia”).

Usługi naszego Zespołu obejmą zarządzanie i sprawowanie nadzoru nad realizacją następujących zadań

  • Pełnienie funkcji Inżyniera,
  • Zarządzanie rzeczowo-finansowe, w szczególności kompleksowa obsługa Kontraktów budowlanych w zakresie ich rozliczania, monitoringu i sprawozdawczości rzeczowo-finansowej;
  • Zarządzanie techniczne, w tym wykonywanie obowiązków Inspektora nadzoru inwestorskiego dla Kontraktów budowlanych;
  • Zarządzanie, w tym koordynacja wszystkich robót budowlanych zawartych w ramach zadania pn. Odcinek A - Roboty budowlane na liniach kolejowych nr 201 odc. Kościerzyna – Somonino oraz nr 214 Somonino – Kartuzy,
  • Prowadzenie nadzoru środowiskowego, w tym przyrodniczego, zgodnie z decyzją o środowiskowych uwarunkowaniach.

Dzięki tej modernizacji, która łącznie obejmie ok. 30 km torów, podróżni będą mogli jeździć do Trójmiasta krócej o 14 minut. Zwiększy się również komfort jazdy i bezpieczeństwo.

W ramach zadania planowane są roboty budowlane obejmujące m.in. budowę, przebudowę, rozbudowę (modernizację) i rozbiórki infrastruktury kolejowej i towarzyszącej w zakresie:

  • nawierzchnia kolejowa, podtorze i odwodnienie,
  • urządzenia sterowania ruchem kolejowym (srk),
  • urządzenia i systemy telekomunikacyjne,
  • specjalistyczne roboty geotechniczne,
  • perony i obiekty kubaturowe,
  • sieć trakcyjna, elektroenergetyki trakcyjnej i nietrakcyjnej, elektroenergetyki do 1kV,
  • obiekty inżynieryjne,
  • drogi, przejścia i przejazdy,
  • sieci sanitarne i hydrotechniczne,
  • usunięcie kolizji (w zakresie energetyki, teletechniki, wodno-kanalizacyjnym, gazowym), rozbiórki, wycinki,
  • pozostałe obiekty budowlane, w tym zabezpieczające przed hałasem i drganiami.

Modernizacja obejmie także poniższe zagadnienia:

  • obiekty służące ochronie środowiska
  • urządzenia i systemy telekomunikacyjne, 
  • usuwanie ujawnionych wad i usterek w wykonanych robotach,
  • pełnienie nadzoru autorskiego
  • zaprojektowanie i wykonanie ekspozycji elementów istniejącego wiaduktu drogowego linii kolejowej nr 201 jako zabytku techniki inżynieryjnej
  • relokacja budynku dworca w Gołubiu Kaszubskim
  • opracowanie regulaminów technicznych w zakresie wszystkich branż,
  • opracowanie geodezyjnej dokumentacji powykonawczej,
  • opracowanie nowych schematów posterunków ruchu oraz punktów ekspedycyjnych.