ZAPEWNIAMY ZRÓWNOWAŻONE
ROZWIĄZANIA INŻYNIERYJNE
Kreator Budownictwa Roku 2023

Międzynarodpwy Port Lotniczy im. Jana Pawła II w Balicach

Multimodalny Dworzec Łódź Fabryczna

Dworzec Multimodalny Łódź Fabryczna

Fabryka płytek ceramicznych CERRAD w Starachowicach

Linia tramwajowa - Poznań Franowo

Projekty | Projekt | INŻYNIER KONTRAKTU: Przebudowa ul. Zaleskiego na odc. od Al. Wojska Polskiego...

INŻYNIER KONTRAKTU: Przebudowa ul. Zaleskiego na odc. od Al. Wojska Polskiego do skrzyżowania z ul. Moczyńskiego i Wyspiańskiego w Szczecinie / 2021 - 2022

INŻYNIER KONTRAKTU: Przebudowa ul. Zaleskiego na odc. od Al. Wojska Polskiego do skrzyżowania z ul. Moczyńskiego i Wyspiańskiego w Szczecinie / 2021 - 2022

24.11.2021 podpisaliśmy kontrakt z Gminą Miasto Szczecin na pełnienie funkcji inżyniera kontraktu przy realizacji robót budowlanych „Przebudowa ul. Zaleskiego na odcinku od Al. Wojska Polskiego do skrzyżowania z ul. Moczyńskiego i Wyspiańskiego w Szczecinie” w ramach zadania inwestycyjnego „Budowa zintegrowanego węzła komunikacyjnego Łękno wraz z infrastrukturą na przebiegu trasy średnicowej dla obsługi wewnątrz aglomeracji ruchu pasażerskiego w Szczecinie”. Kontrakt ten będziemy realizować w konsorcjum z firmą Komplet Inwest Sp. z o.o. Sp.k. z Gorzowa Wlkp.

W zakres naszych usług wejdą zarządzanie, koordynacja, kontrola oraz nadzór nad realizacją zadania inwestycyjnego w następujących obszarach:

  • inżynier rezydent
  • inspektor nadzoru robót drogowych
  • inspektor nadzoru robót sanitarnych
  • inspektor nadzoru robót elektroenergetycznych
  • inspektor nadzoru robót  telekomunikacyjnych
  • specjalista ds. rozliczeń.

Zakres robót budowlanych obejmie zaś:

  • przebudowę nawierzchni jezdni i chodnika
  • usunięcie kolizji z siecią elektroenergetyczną oraz teletechniczną
  • przebudowę oświetlenia ulicznego
  • przebudowę kanalizacji deszczowej
  • zabezpieczenie gazociągu
  • zagospodarowanie terenu przyległego do drogi.

Węzeł Łękno to jedna z największych i ważniejszych do zrealizowania inwestycji drogowych w tej perspektywie unijnej.

Projekt obejmuje budowę kolejnego fragmentu tzw. Trasy Średnicowej (od ul. Arkońskiej i Niemierzyńskiej do Alei Wojska Polskiego), przebudowę linii kolejowej biegnącej wzdłuż nowej jezdni oraz budowę skrzyżowania przy Alei Wojska Polskiego.

Docelowo węzeł pełnić będzie funkcję centrum przesiadkowego dla Szczecińskiej Kolei Metropolitalnej.