Wymagania:
- Wykształcenie wyższe techniczne,
- Minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku;
- Praktyczna znajomość przepisów prawa budowalnego oraz dokumentów pokrewnych związanych z realizacją inwestycji;
- Znajomość programów Ms Office oraz AutoCAD;
- Czynne prawo jazdy kat. B;
- Systematyczność, terminowość i umiejętność efektywnej organizacji pracy;
- Kreatywność, komunikatywność i umiejętność pracy zespołowej.
Zakres:
- Wsparcie Koordynatora Projektów w organizacji i zarządzaniu projektami;
- Przygotowywanie dokumentów kontraktowych, w tym raportów, protokołów;
- Prowadzenie bieżącej korespondencji związanej z kontraktem;
- Organizacja pracy w projektach: monitorowanie terminowości dokumentów, kontrolowanie harmonogramów;
- Archiwizowanie korespondencji i dokumentacji kontraktowej;
- Realizacja zadań w sposób zgodny z BHP, legislacją, regulacjami i wymaganiami klienta w celu zapewnienia bezpieczeństwa wszystkich stron zaangażowanych w projekt, zarówno w trakcie jego trwania, jak i po jego zakończeniu.
Pracując z nami możesz liczyć na:
- Ciekawą, pełną wyzwań pracę w międzynarodowej firmie;
- Przyjazną atmosferę i możliwość rozwoju.
Pozostałe informacje:
- Lokalizacje: Warszawa, ul. Księcia Ziemowita 53; Kraków, ul. Ojcowska 51
- Możliwe formy współpracy: umowa o pracę
- Data rozpoczęcia: od zaraz
- Skontaktujemy się z wybranymi kandydatkami / kandydatami.
Jeśli jesteś zainteresowany współpracą, prosimy o wysłanie CV na adres: rekrutacja@suezpolska.pl. Prosimy również o dołączenie klauzuli informacyjnej.