Wymagania:
- Doświadczenie w pracy w zespole Inżyniera Kontraktu/ Inwestora Zastępczego lub w zespole Wykonawcy Robót Budowlanych
- Znajomość procedur administracyjnych w zakresie realizacji inwestycji budowlanych
- Biegła Znajomość oprogramowania pakietu MS Office
- Umiejętność pracy pod presją czasu
- Komunikatywność
Zakres:
- Prowadzenie biura,
- Wsparcie Kierownika Projektów i Dyrektora Oddziału w organizacji i zarządzaniu projektami,
- Sporządzanie okresowych raportów z realizacji usługi Inżyniera Kontraktu zgodnie z wymaganiami,
- Prowadzenie korespondencji przychodzącej i wychodzącej na kontrakcie,
- Przygotowywanie w porozumieniu z Kierownikiem dokumentów kontraktowych, w tym raportów, protokołów z narad itp.,
- Organizowanie i uczestnictwo (jeśli konieczne) we wszystkich spotkaniach służbowych oraz naradach w trakcie realizacji kontraktu,
- Organizacja projektów w zakresie terminowości przekazywanych dokumentów, bieżącego monitoringu korespondencji, kontroli harmonogramów,
- Archiwizowanie prowadzonej korespondencji oraz dokumentacji kontraktowej,
- Prowadzenie sprawozdawczości wewnętrznej.
Pracując z nami możesz liczyć na:
- Ciekawą, pełną wyzwań pracę w międzynarodowej firmie;
- Przyjazną atmosferę i możliwość rozwoju.
Lokalizacja: Zielona Góra
Skontaktujemy się z wybranymi kandydatkami / kandydatami.
Jeśli jesteś zainteresowany współpracą, prosimy o wysłanie CV na adres: rekrutacja@suezpolska.pl
Prosimy również o dołączenie klauzuli informacyjnej.