Wymagania:
- wykształcenie wyższe techniczne,
- doświadczenie w zakresie kierowania, nadzorowania lub koordynacji prac projektowych lub realizacyjnych branży budowlanej w obszarze budownictwa kubaturowego
- praktyczna znajomość przepisów prawa budowlanego
- mile widziana znajomość języka angielskiego.
Zakres:
- przygotowywanie ofert, w tym opracowanie założeń finansowych i administracyjno-personalnych do realizacji projektów,
- organizacja projektu w zakresie terminowości przekazywanych dokumentów, bieżącego monitoringu korespondencji, kontroli harmonogramu projektu,
- koordynacja prac projektowych, i realizacyjnych na realizowanych kontraktach - bieżąca koordynacja spotkań i dyskusji z zespołem projektowym (klientem, przygotowanie roboczych wersji raportów),
- opracowywanie dokumentacji umożliwiających ocenę prawidłowego funkcjonowania prowadzonych kontraktów, analiza potrzeb działu wraz z propozycjami optymalizacji kosztów i spełnienia kosztów administracyjno-personalnych,
- inicjowanie działań prowadzących do optymalizacji kosztów i utrzymania lub zwiększenia marży na realizowanych projektach,
- realizacja zadań zgodnie ze standardami BHP, legislacją i regulacjami oraz określonymi wymaganiami klientów w celu zapewnienia bezpieczeństwa wszystkich stron zaangażowanych w projekt w czasie jego trwania i po jego zakończeniu.
Pracując z nami możesz liczyć na:
- ciekawą, pełną wyzwań pracę w międzynarodowej firmie,
- praca na ciekawych projektach,
- przyjazną atmosferę i możliwość rozwoju zawodowego,
- udział w szkoleniach branżowych/zawodowych,
- możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie na preferencyjnych warunkach,
- Kartę Multisport na preferencyjnych warunkach.
Lokalizacja: Warszawa
Skontaktujemy się z wybranymi kandydatkami / kandydatami.
Jeśli jesteś zainteresowany współpracą, prosimy o wysłanie CV na adres: rekrutacja@suezpolska.pl
Prosimy również o dołączenie klauzuli informacyjnej.